Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Formularz zwrotu/reklamacji Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
Wzór formularza reklamacyjnego
Odesłanie produktu Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
Wysyłka Reklamowany produkt należy wysłać na adres: Kwiaciarnia Pasja Ewa Wielicka-Sówka NIP 7772220627 Traugutta 30, 62-030 Luboń
Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta sklep@kwiaciarniapasja.pl, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Wzór formularza odstąpienia od umowy
Kwiaciarnia Pasja Ewa Wielicka-Sówka NIP 7772220627 Traugutta 30, 62-030 Luboń
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.