Koszyk

Telefon: +48 607 90 91 90

Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 300zł

ul. Traugutta 30, 62-030 Luboń

Polityka zwrotów i składanie reklamacji

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

Formularz zwrotu/reklamacji Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

Wzór formularza reklamacyjnego

Odesłanie produktu Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

 

Wysyłka Reklamowany produkt należy wysłać na adres: Kwiaciarnia Pasja Ewa Wielicka-Sówka NIP 7772220627 Traugutta 30, 62-030 Luboń

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta sklep@kwiaciarniapasja.pl, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.  

 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

Wzór formularza odstąpienia od umowy

Kwiaciarnia Pasja Ewa Wielicka-Sówka NIP 7772220627 Traugutta 30, 62-030 Luboń

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Darmowa dostawa

dla zamówień powyżej 300 zł

Prosty zwrot

14 dni na zwrot zamówienia

Wysyłka zagranicę

skontaktuj się z nami

Bezpieczne płatności

Blik / MasterCard / Visa